Voor 22:00 besteld, morgen in huis

Het grootste deel van ons assortiment (m.u.v. tuinplanten en XL-planten) wordt de volgende dag al geleverd als je voor 22.00 uur bestelt. In de winkelwagen en op de productpagina staat duidelijk aangegeven welke producten morgen geleverd kunnen worden. Wij leveren niet op zondag. Verzending bij een bestelling boven de €60,- is gratis. Eventuele vertragingen door de bezorgdienst liggen buiten onze macht.

Trustpilot 4.4 (Uitstekend)

Onze klanten bevelen ons aan en dat is te zien aan onze uitstekende score op Trustpilot. Al ruim 4000 klanten schreven een review.

Bewuste keuze

Bij de inkoop van onze planten letten we op de certificeringen. We proberen zoveel mogelijk keuzes te maken met duurzame aspecten in gedachten. Daarom zijn we bezig met verpakkingsvrij verzenden in Limburg en Groningen, gebruiken we gerecyclede materialen en hebben we biologische opties. Meer lezen? Bekijk onze pagina over duurzaamheid.

Bestelproces 

Online planten kopen is zo gepiept bij Plantje.nl! Nadat je jouw nieuwe plant, planten of plantenbox hebt afgerekend, bezorgen wij deze in plantvriendelijke verpakking bij jou thuis. Voor de meeste producten kun je zelf de bezorgdatum selecteren, zodat deze worden bezorgd wanneer het jou uitkomt! Op deze pagina lees je meer over online planten kopen bij Plantje.nl, en hoe het bestelproces precies verloopt.

Is het jouw eerste bestelling?

Je kunt een bestelling plaatsen met of zonder Plantje.nl account. Met een persoonlijk Plantje.nl account heb je altijd toegang tot jouw klant- en bestelgegevens én plaats je een volgende bestelling nog makkelijker. Volg de volgende stappen om jouw eerste bestelling te plaatsen:

  1. Klik via de winkelwagen door naar ‘Afrekenen’.
  2. Je wordt doorgeleid naar de inlogpagina. Gezien je nog geen account hebt, log je niet in. Klik op de oranje ‘volgende’-knop om door te gaan.
  3. Vul jouw naam, e-mail en adresgegevens in. Wil je een account aanmaken? Vink dan de ‘Account aanmaken’ knop aan. Je kunt je hier ook direct aanmelden voor de nieuwsbrief.
  4. Klik door naar de volgende stap: Bezorgen. Wil je de bestelling direct bij een ander laten bezorgen? Dan kun je hier zijn/haar adres invullen en evt. een persoonlijk bericht voor hem/haar noteren.
  5. Kies de gewenste bezorgdatum in de kalender.
  6. Klik door naar de volgende stap: Betaalwijze. Hier kun je jouw bestelling controleren en de gewenste betaalwijze selecteren.
  7. Na afronding van een succesvolle betaling is jouw bestelling geplaatst! Je ontvangt hierna binnen enkele minuten een orderbevestiging per mail. Let op: deze kan mogelijk in de spam folder belanden.
  8. Wil je dat we jouw account en persoonlijke gegevens verwijderen uit ons systeem? Dan kun je ons altijd contacteren. We verwijderen dit dan direct bij het lezen van jouw bericht, en sturen je hier een bevestiging van.

Heb je al een Plantje.nl account?

Als je al een persoonlijk Plantje.nl account hebt, kun je direct inloggen via de ‘inloggen’-knop bovenaan de pagina. Je logt hier in met je emailadres en zelf gekozen wachtwoord.
Nadat je bent ingelogd volg je de onderstaande stappen.

  1. Kies je artikel(en) en plaats ze in de winkelwagen. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je je bestelling in de winkelwagen. (Als je een kortingscode of Plantje.nl giftcard hebt kun je deze hier invoeren).
  2. Klik door naar ‘Afrekenen’ en controleer hier  je persoonlijke gegevens.
  3. Klik door naar de volgende stap: Bezorgen. Je hebt hier de mogelijkheid om eventueel een ander bezorgadres in te voeren. Ook kun je een persoonlijk bericht voor de ontvanger invoeren, mocht je de bestelling direct bij een ander laten bezorgen.
  4. Kies de gewenste bezorgdatum in de kalender. De eerstvolgende bezorgdatum staat hier standaard ingevuld, maar je kunt eventueel een latere datum selecteren.
  5. Klik door naar de volgende stap: Betaalwijze. Hier kun je jouw bestelling controleren en de gewenste betaalwijze selecteren.
  6. Na afronding van een succesvolle betaling is jouw bestelling geplaatst! Je ontvangt hierna binnen enkele minuten een orderbevestiging per mail. Let op: deze kan mogelijk in de spam folder belanden.

Alle getoonde producten zijn in principe leverbaar, ons assortiment wordt dagelijks ge-update. Mocht het, door welke oorzaak dan ook, voorkomen dat wij jouw bestelde product niet binnen de gestelde termijn kunnen leveren, dan krijg je daarover van ons een bericht. Mocht je dit willen, dan kun je de koopovereenkomst als gevolg hiervan ontbinden en zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.

Zijn er nog onduidelijkheden of heb je een probleem met je account? Ons klantenservice team staat graag voor je klaar via mail, telefoon, social media of whatsapp!

Klantenservice
Plantje.nl
nieuwsbrief
Nieuwe plantenweetjes, aanbiedingen en inspiratie!
volg ons

Plantje.nl
Logo
Winkelwagen
Besteed nog € 60,00 voor gratis verzending