Voor 22:00 besteld, morgen in huis

Het grootste deel van ons assortiment (m.u.v. tuinplanten en XL-planten) wordt de volgende dag al geleverd als je voor 22.00 uur bestelt. In de winkelwagen en op de productpagina staat duidelijk aangegeven welke producten morgen geleverd kunnen worden. Wij leveren niet op zondag en maandag. Verzending bij een bestelling boven de €60,- is gratis. Eventuele vertragingen door de bezorgdienst liggen buiten onze macht.

Trustpilot 4.3 (Uitstekend)

Onze klanten bevelen ons aan en dat is te zien aan onze uitstekende score op Trustpilot. Al ruim 4000 klanten schreven een review.

Bewuste keuze

Wij zijn in bezit van het Thuiswinkel duurzaamheidscertificaat. Hier zijn we ontzettend trots op. Wil je hier meer over lezen? Dat kan op onze duurzaamheidspagina!

Retourneren

Niet blij met je bestelling?

Het leveren van je bestelling en het retourneren van een product heeft impact op het milieu. Zorg er daarom voor dat je van tevoren goed kijkt naar de eigenschappen van het product. Ben je niet blij met je bestelling? Laat het onze klantenservice weten! Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na het kenbaar maken van je herroeping heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. In dat geval ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Let op: bederfelijke producten, zoals planten, vallen niet onder dit recht. Dit betekent dat het helaas niet mogelijk is om planten te retourneren.

  • Download HIER je retourformulier

Wat gebeurt er met geretourneerde producten?

Gelukkig zijn het aantal bestellingen dat retour komt erg laag. Potten, manden en accessoires worden weer opnieuw verkocht als ze onbeschadigd zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan wordt ons kantoor gedecoreerd met een mooie pot!

Hoe kun je retourneren?

Is jouw zending beschadigd geraakt, of voldoet deze om andere redenen niet aan jouw verwachtingen? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren, zonder opgaaf van reden. Hier zitten een aantal voorwaarden aan verbonden:

  • Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
    • Let op! Planten zijn versproducten waar de kans op een snelle bederving groot is, deze zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • De kosten van de terugzending zijn voor eigen rekening.
  • Let er bij het retourneren op dat je jouw eigen naam met het ordernummer aan de retour toevoegt. Stop het in de doos zodat wij weten welke retour van jou komt (of beter nog; schrijf het op de doos!). Zonder deze gegevens is het erg moeilijk om te achterhalen welke zending van jou komt en duurt het langer voordat we je kunnen helpen.

Stuur de track & trace link van je retourzending naar klantenservice@plantje.nl zodat we weten waar de zending is. Mocht het pakket onderweg vermist raken, kunnen wij dit onderzoeken.

Retourzendingen kunnen naar het volgende adres worden verzonden:

Plantje.nl B.V.
Tav: Retouren
Rietwijkeroordweg 52
1432 JE Aalsmeer

Hoe retourneer ik mijn producten op een duurzame manier?

  • Probeer het product goed te verpakken, zodat het niet beschadigt tijdens transport. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Gebruik de originele verpakking waarin je het product kreeg. Als je je product verpakkingsvrij hebt ontvangen, gebruik dan een doos die je nog hebt liggen. tussen de potten om de planten stevig in de doos te bevestigen.
  • Voeg alle producten die je wilt retourneren in één doos als dat past.
  • Gebruik geen duct tape, maar kraft/papieren tape. Duct tape kan namelijk niet gerecycled worden en kraft tape kan gewoon mee met het oud papier.
  • Benoem de reden van je retour (niet verplicht), zodat we onze retouren kunnen reduceren en eventueel klanten beter kunnen informeren over onze producten.

Plantje.nl
Logo
Winkelwagen
Besteed nog € 60,00 voor gratis verzending